Czy powinniśmy byli zatrzymać się wcześniej? To jest pytanie na które Charles Leclerc i jego sztab będą musieli przez kilka następnych dni przemyśleć, dlaczego Monako nie znalazł się na podium. Będąc na trzecim miejscu na starcie, kierowca Ferrari skorzystał nawet z pit stopu Verstappen et Bottas prowadzić w Grand Prix przez kilka okrążeń. Zacząłem od strategii ukończenia wyścigu bez ani jednego postoju, jak np Esteban OconThe Stabilny w końcu zmienił zdanie, widząc, że Bottas zbyt szybko wrócił do Charlesa Leclerca.
„Pod koniec straciłem dużo przyczepności, – wyjaśnia przed mikrofonem Canal+. Był okres ze zużytymi oponami, kiedy przez pierwsze 6/7 okrążeń byliśmy szybsi niż Bottas na nowych oponach. Ale potem odzyskał swoje osiągi i był o dwie sekundy szybszy na okrążeniu. Musieliśmy się zatrzymać, a założenie drugiego kompletu opon było bardzo skomplikowane, co niestety spowodowało, że straciliśmy podium. Niestety dokonaliśmy złego wyboru, dlatego postaramy się przeanalizować, dlaczego podjęliśmy tę decyzję, aby się ona nie powtórzyła.”
🗨️ "On a fait le mauvais choix"
Charles Leclerc był zawiedziony, że nie zdobył podium w wyścigu #TureckiGP 🗣️
▶ ️ https://t.co/7plkVVV12v pic.twitter.com/AquC2iwgEO
— CANAL+ F1® (@CanalplusF1) 10 października 2021 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)