Lotos F1 Zespół zdobył kontrakt z Coca-Colą, która miała powrócić do F1 na kilka miesięcy. Stajnia zEnstone pozyskała na kilka sezonów partnerstwo z amerykańską firmą, z którą wejdzie w bezpośrednią konkurencję czerwony Byk poprzez umieszczenie logo napoju energetycznego Burn na brytyjskich jednomiejscowych pojazdach. Dzisiejsza F1 reprezentuje dobre lokowanie produktu dla Coca-Coli, ponieważ dyscyplina ta jest obecna w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej, gdzie sprzedawany jest ten napój. Szczegóły partnerstwa zostaną podane w przyszłym roku, kiedy partnerstwo wejdzie w życie.
„Jesteśmy dumni, że Coca-Cola Company wybrała Lotus F1 Team jako najlepsze samochody do reprezentowania marki Burn w ramach swojego największego partnerstwa”., komentuje Eric Boullier, szef zespołu brytyjskiego. „Jesteśmy zachwyceni współpracą z Burn w celu zbudowania nowego, innowacyjnego modelu dla partnerów finansowych, który będzie łączyć doświadczenie, interaktywną twórczość i media społecznościowe, czyli sektor, w którym nasz zespół był pionierem w F1 przez ostatnie 18 miesięcy. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)