To koniec sagi, która będzie zajmowała nas przez wiele tygodni. Colton Herta nie kwalifikuje się do SuperLicencji, niezbędnego klucza do jazdy Formuła 1. FIA poinformowała o tym w piątkowy wieczór w lakonicznym oświadczeniu.
Pilot IndyCarwielokrotny zwycięzca mistrzostw Ameryki Północnej w samochodach jednomiejscowych, ma zaledwie 32 punkty, podczas gdy do uzyskania licencji F40 potrzeba 1.
Nie mogę się doczekać, żeby go umieścić Alfa Tauryń zastąpić A Pierre Gasly wyjeżdżam na Alpine, czerwony Byk o Boże
próbował uzyskać zwolnienie dla 22-letniego Kalifornijczyka. Na próżno.
CZYTAJ TAKŻE > SuperLicencja, jak to działa?
« FIA potwierdza, że wniosek został złożony w drodze zwykłej procedury, oświadczył w piątek rzecznik federalny. FIA potwierdza w ten sposób, że kierowca Colton Herta nie posiada wystarczającej liczby punktów, aby otrzymać superlicencję.
FIA stale dokonuje przeglądu swoich przepisów i procedur, szczególnie tych związanych z uzyskaniem Super Licencji. Głównymi czynnikami branymi pod uwagę są bezpieczeństwo, doświadczenie i wydajność w kontekście planowanej trasy ".
Tłumaczenie: Herta musiała jedynie pożyczyć piramidę FIA od jednomiejscowy F4-F3-F2 zamiast błyszczeć w IndyCar... którego jest najmłodszym zwycięzcą w historii!
W każdym razie wydawało się, że Red Bull odwrócił stronę i skupił się na tym Holender Nyck de Vries, który zaimponował podczas ostatniego GP Włoch, zastępując Alexander Albon z mankietu o godz Williams.
Jeśli zamknie na chwilę rozdział Herty, nie jest jednak pewne, czy komunikat federalny uciszy legalnych i głównie z Ameryki Północnej.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)