Jeśli na początku rozmów brytyjski producent silników wierzył, że może zyskać na prędkości obrotowej 2 obr./min więcej niż jego konkurenci, napięcia między FIA i FOTA zwyciężyły nad tym przywilejem. Cosworth, podobnie jak pozostali, będzie musiał zadowolić się prędkością 000 18 obr./min.
Dziś, podczas gdy niektórzy gracze mówią o paraliżującym deficycie wydajności nowych graczy, Cosworth zapewnia, że jego silnik będzie wystarczająco wydajny: „Zaczęliśmy pracować wystarczająco wcześnie, aby być w pełni konkurencyjnymi. Nowa wersja naszego silnika będzie miała nawet spore atuty. Będzie mniej kaloryczny i zmniejszy się jego spożycie” – wyjaśnił Tim Routsis, szef grupy Cosworth.
Trzy nowe zespoły Campos, Manor i US GPE będą korzystać z silnika Cosworth w 2010 roku. Pierwszy blok powinien zostać dostarczony w listopadzie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)