W maju 2020 panna młoda nie wyglądała jeszcze najlepiej. Do zjednoczenia doszło jeszcze przed rozpoczęciem – mocno zakłóconej przez pandemię – kampanii. Wszyscy się uśmiechają, pewni, że podpisali jasne jutro, Daniel Ricciardo przygotowywał się do przeżycia ostatniego sezonu z Renault. Ze swojej strony Zak Brown nie krył radości, że w końcu udało mu się przyciągnąć Australijczyka McLaren. Marzył o tym od końca 2018 roku, kiedy po rozwodzie z żoną próbował już wszystkiego, aby go odzyskać. Fernando Alonso. W sezonie 2020, kiedy popularność mieszkańca Perth osiągnęła szczyt, wszystko szło dobrze w najlepszym z możliwych światów. Oczywiście doświadczył pewnych trudności podczas swojego pierwszego sezonu w Renault w 2019 roku – problemów z przystosowaniem się do samochodu i nowego środowiska – ale teraz był gotowy, aby przejąć rolę siły napędowej Enstone zanim w 2021 r. został Wokingiem. Oczekiwany jako mesjasz w McLarenie, jednak wkrótce doświadczył tych samych problemów, co podczas jego pierwszego sezonu w Renault. Czkawka ponownie przypisywana była jego aklimatyzacji do nowej filozofii samochodu, która jednak zanikła w trakcie sezonu. Co więcej, Ricciardo zdołał wygrać na Monzy. Niespodziewany triumf, który wiele zawdzięczał starciu pomiędzy Max Verstappen et Lewis Hamilton, ale i tak rewelacyjny sukces. McLaren nie zaznał smaku zwycięstwa od prawie dziewięciu lat, a J
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)