z powrotem w F1 jako pełnoprawny zespół w 2016 roku, Renault zapowiedział, że przed powrotem do czołówki peletonu tej dyscypliny potrzebna będzie cierpliwość. Wprowadzenie zmian, w szczególności w jednostce napędowej V6 turbo / hybrydowej, zaowocowało w Monako, szczególnie w klanie Red Bull Racing, który korzysta z bloku silnika Losange, przemianowanego na nazwę TAG Heuer.
W oficjalnej drużynie postęp jest mniej widoczny, szczególnie w świetle wyników księgowych, ale pierwsze przejazdy przeprowadzone w Austrii wydają się zachwycać Kevin Magnussen, Praca skończona. „To był bardzo dobry dzień. Zrobiliśmy ogromny postęp z samochodem, który teraz zyskuje lepszą przyczepność, lepsze hamowanie i lepszą przyczepność, – podkreśla były pilot McLaren.
Jest znacznie stabilniejszy w szybkich zakrętach, co również jest pozytywne. Nadal mamy nad czym pracować, ale jestem znacznie szczęśliwszy niż ostatnio w samochodzie. » Przed spotkaniem na Red Bull Ring Frédéric Vasseur, dyrektor zawodów Renault Sport Racing, spodziewał się bardziej sprzyjającego wydarzenia niż ostatnie występy w Kanadzie i Baku w Azerbejdżanie.
„Cierpieliśmy na wolnych zakrętach w Kanadzie i Baku. Z wielu powodów w Austrii powinno być lepiej. Wierzę, że robimy postępy jako zespół i mam nadzieję, że będziemy ścigać się wyścig za wyścigiem na bardziej tradycyjnych torach, aby odzyskać poziom osiągów widziany przed Monako. » – precyzuje Francuz.
Zdjęcia z Grand Prix Austrii można obejrzeć w nasza dedykowana galeria.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)