Obsługiwane przez Renault w ubiegłym roku stajnia Faenza rozpoczyna trzyletnią współpracę z japońskim producentem i będzie ją dostosowywać Pierre Gasly et Brendon Hartley, potwierdzone po kilku obiecujących freelancerach pod koniec poprzedniego sezonu.
Każdy zespół Formuła 1 w sezonie przydzielane są dwa dni jazdy przeznaczone na działania promocyjne, przy czym przebieg jest ograniczony do 100 km na jedno wydarzenie. Skontaktowano się z AUTOtygodniowo, rzecznik Toro Rosso potwierdził, że podczas pierwszych okrążeń nowego dzieła dyrektora technicznego Jamesa Keya i jego zespołu wszystko poszło „idealnie”.
Późnym popołudniem w środowe popołudnie zespół na Twitterze zamieścił zdjęcie STR13, próbując zapobiec rozprzestrzenianiu się zdjęć szpiegowskich zrobionych nad Adriatykiem:
Zajmujący od 2014 roku siódme miejsce w rankingach producentów Toro Rosso ma nadzieję na awans w globalnej hierarchii dzięki modelowi STR13, który zostanie oficjalnie zaprezentowany w poniedziałek 26 lutego w alei serwisowej toru Circuit de Barcelona-Catalunya, tuż przed startem testów zimowych 2018.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)