Odszyfrowanie raportu FIA

Tuż po strasznym wypadku Julesa Bianchiego podczas Grand Prix Japonii FIA zażądała raportu na temat okoliczności tragedii, co zostało skomentowane w Rosji. AUTOhebdo rozszyfrowało udzielone odpowiedzi.

opublikowany 14/10/2014 à 10:13

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Odszyfrowanie raportu FIA

Niedziela, 5 października, Jules Bianchi zderza się czołowo z maszyną podnoszącą, interweniując na skraju toru, aby ewakuować jednomiejscowy Adrian Sutil, wypuścił okrążenie wcześniej w tym samym miejscu. Francuz drużyny Marussii zostaje przewieziony do szpitala, cierpi na rozsiane uszkodzenie aksonów. Od tego czasu hospitalizowany stan zdrowia 25-latka z Nicei jest bardzo poważny, ale stabilny. FIA natychmiast zażądała wyjaśnień w sprawie okoliczności tego dramatycznego wypadku. Raport sporządzony przez dyrektora wyścigu Charliego Whitinga próbuje odpowiedzieć na kilka pytań: dlaczego nie przyspieszyć rozpoczęcia wyścigu? Dlaczego nie włączyć samochodu bezpieczeństwa po odejściu Sutila? Poruszono także kwestię prędkości Marussii.

„Przed tą podwójną żółtą flagą przejechało wiele samochodów, nie wszystkie wystarczająco zwolniły. Niektóre za mało, inne bardzo. Myślę, że nie musimy wdawać się w szczegóły. Mamy liczby. Jules zwolnił, ale to kwestia ukończenia szkoły. »
mówi Whiting?

Znajdź całe nasze odszyfrowanie raportu FIA w numerze 1982 AUTOhebdo, już dostępne w wersji cyfroweji jutro w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz