Najnowsze opracowanie 2021 dla Alpine w Baku

Francuski zespół przedstawi w tym tygodniu ostateczną ewolucję zaplanowaną w programie rozwoju A521 podczas GP Azerbejdżanu. 

opublikowany 31/05/2021 à 15:19

Juliena BILLIOTTE

  Skomentuj ten artykuł! 0

Najnowsze opracowanie 2021 dla Alpine w Baku

Alpine tak naprawdę nie rozbił banku w kasynie w Monako... / © DPPI

Planowane od kilku tygodni najnowsze osiągnięcie, które powinno przynieść korzyściAlpine 521 w tym sezonie będzie montowany na jednomiejscowy Francuski w tym tygodniu w ramach Grand Prix Azerbejdżanu w Baku (4-6 czerwca).

The Blues wprowadzili już ewolucję swojego mocowania po stronie Monako, wprowadzając nową funkcję zlokalizowaną w obszarze bocznych deflektorów i przedniej części podłogi. Pomimo utraty 2 punktów za 9. miejsce, występy nie miały większego wpływu Esteban Ocon wyścig.  

« Monako nieco zahamowało nasz postęp po dwóch obiecujących wyścigach w Portugalii i Hiszpanii– przyznaje Marcin Budkowski, dyrektor wykonawczy Alpine, w prezentacji GP Azerbejdżanu przesłanej przez drużynę francuską. 

Ogólnie był to słaby występ i zespół nie powinien się przed tym ukrywać. Mimo że zdobyliśmy punkty, nie jesteśmy zadowoleni z naszego występu w porównaniu do bezpośrednich konkurentów. Niektóre drużyny, z którymi ostatnio walczyliśmy, były wyraźnie bardziej konkurencyjne od nas i bardzo na tym skorzystały. 

Musimy wyciągnąć wnioski i zastosować te, które w naturalny sposób będą powiązane z Baku, kolejnym miejskim torem, na którym mieszanki opon będą takie same jak w Monako ".

" mała ewolucja » oczekiwany w Baku nie ma na celu skorygowania słabego występu z Monte Carlo ponieważ jest to część długo planowanego programu rozwoju A521. To już nawet jego końcowy etap, Alpine mocno wytyczył kurs na rewolucję aerodynamiczną w 2022 r., podobnie jak prawie wszystkie zespoły na starcie. 

Nie oznacza to jednak, że francuski zespół przestanie rozwijać swój samochód. 

« Jeśli nauczymy się nowych rzeczy na torze poprzez ulepszenia lub różne eksperymenty i znajdziemy „łatwą” żyłę wydajności, szkoda byłoby jej nie wykorzystać– powiedział nam Budkowski w Księstwie.  

Będziemy nadal pociągać za sznurki, które znajdziemy tu i tam, z nadzieją uwolnienia nieco większego potencjału, ale nie będą to duże programy rozwojowe, jak to widzimy w normalnym sezonie, kiedy samochód pojedzie do Singapuru, a nawet do Abu Zabi ". 

Kiedy zapytaliśmy go, jaki charakter będzie miała rozmowa w Baku, szef The Blues odpowiedział z dozą humoru: „ Bity węglowe pomalowane na niebiesko w przedniej części ". 

Brakowałoby elastycznej płetwy… 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

Skomentuj ten artykuł! 0

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz