Po pełnym sezonie z technologią turbo/hybrydowego zespołu napędowego V6 zespoły ustawione w tym tygodniu na pierwszą sesję zimowych testów w Jerez były w stanie przejechać o wiele więcej kilometrów w tym samym czasie niż w zeszłym roku. Wystarczająco, aby zadowolić Pirelli, któremu udało się zebrać mnóstwo danych.
„Na bardzo trudnym torze w Jerez doświadczyliśmy zróżnicowanych warunków pogodowych i nie napotkaliśmy żadnych problemów, a opinie kierowców były ogólnie pozytywne” – wyjaśnia dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery. Z punktu widzenia opon oba testy w Barcelonie będą bardziej reprezentatywne, o ile pogoda pozostanie sprzyjająca. Dostarczenie naszej prototypowej mieszanki „twardej opony zimowej” – mieszanki testowej stworzonej specjalnie na tę okazję, w której temperatura bardzo szybko wzrasta – zostało wyraźnie docenione, ponieważ kierowcy intensywnie z niej korzystali. Oczywiste jest, że nowe samochody znacznie ewoluowały od 2014 roku i spodziewamy się dalszych ulepszeń przed Melbourne w marcu. »
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory jednomiejscowy 2015 narosły 2294 okrążenia w cztery dni testów w porównaniu do 1470 ukończonych w 2014 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)