Rozwój w Renault w Austin

Renault udostępni w Austin zaawansowaną wersję swojej jednostki napędowej, ale sposób jej wykorzystania pozostanie w gestii zespołów.

opublikowany 21/10/2015 à 12:17

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Rozwój w Renault w Austin

Długo oczekiwana wersja turbo/hybrydowej jednostki napędowej V6 o pojemności 1,6 litra w Losange będzie wreszcie dostępna w najbliższy weekend podczas Grand Prix Stanów Zjednoczonych w Austin w Teksasie. Renault nadal miał dwanaście żetonów rozwoju, a kilka obszarów zostało poddanych modyfikacjom zgodnie z wyszczególnieniem Rémi Taffina, dyrektora operacyjnego.

« Główna zmiana dotyczy silnika spalinowego, aby zapewnić większą moc i wydajność. Niezależnie od tego, którą specyfikację wybierzemy, nie możemy się doczekać, aż będziemy w Austin. Nasza niezawodność była dobra w ostatnich trzech wyścigach, a osiągi są bardziej zgodne z naszymi oczekiwaniami. Naszym dwóm zespołom wystarczy spokojny weekend, aby zademonstrować poprawę potencjału swoich grup. »

Jeśli rezerwa zostanie nabyta, korzystanie z tych nowych bloków nie będzie możliwe, zespołom grożą kary, ponieważ limit silnika został już przekroczony. „Wiemy, że zastosowanie tej nowej jednostki napędowej doprowadzi do nałożenie kar na polu startowym, kontynuuje Taffin.

Decyzja o zastosowaniu tych rozwiązań zostanie zatem podjęta po pełnych konsultacjach z zespołami. Na tym etapie sezonu każdy punkt jest oczywiście kluczowy. Jeśli okoliczności na to pozwolą, wykorzystamy te nowe funkcje na torze. »

0 Zobacz komentarze)