Jego zainteresowanie publicznością i telewizją straciło kolor. Wyprzedzanie dzięki zmianie opon i strategii zamiast walki na torze, jazda jednomiejscowym samochodem nie nastręcza większych trudności – stąd eksplozja kilku zdolnych młodych ludzi bez doświadczenia – wyścigi zarządzane są bardziej zużyciem paliwa niż rywalizacją instynkt…
Decydenci, świadomi rosnącego braku zainteresowania ich produktem, zadali poważny cios. Zmieniony rozmiar opon, poszerzone jednoosobowe siedzenia, aerodynamiczny docisk i zwiększona masa. Zmiana techniczna tak silna, jak ta, która miała miejsce w latach 1982–1983 F1 efekt gruntowy z płaską podłogą. Wszystko po to, aby zapewnić samochodom znacznie lepszą bazę gruntową, a co za tym idzie, lepsze osiągi na zakrętach. Nie zapominając o silnikach, które są teraz bezpłatne i stale rozwijane.
Jeśli z tych wszystkich powodów FIA zgodzi się na 5 kg paliwa na wyścig, należy zadać pytanie, czy te środki przyniosą pożądany skutek. Czy będziemy świadkami końca hegemonii? Mercedes ? W chwili zmartwychwstania Ferrari ? Po powrocie z McLaren i jego partnerka Honda? Renault czy może zakończyć etapy swojej przebudowy? Czy Force India, wzorowy reprezentant „League 2”, przejdzie do Ligue 1 wyłącznie siłą nadgarstków? Oto odpowiedzi, na które czekamy u progu nowego sezonu…
Odkryj pełny plik dotyczący problemów technicznych sezonu 2017 w Przewodniku AUTO F1 2017tygodniowo, nadal dostępny w wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)