Grupa Strategiczna ds F1 na spotkaniu w ubiegły czwartek w Genewie (Szwajcaria) zwrócili się do producentów silników, Mercedes, Ferrari, Renault i Hondę,rozważyć wejście w życie znowelizowanego Bloku Zasilającego w 2016 roku. Jeśli Bernie Ecclestone naprawdę tego chce przejąć stare silniki, na następnym posiedzeniu zaplanowanym na 6 stycznia zostanie zbadanych kilka możliwości.
Wśród refleksji zgłoszonych przez Auto Motor und Sport, wzrost mocy do 1000 KM, poprawę hałasu, rezygnację z limitu zużycia benzyny na godzinę (100kg) oraz niższe koszty jednostek napędowych ze wspólnymi elementami, takimi jak perkusja, znalazłoby się na szczycie specyfikacji, aby poprawić jakość widowiska i ożywić zainteresowanie opinii publicznej.
Przepisy pozostaną zasadniczo takie same w roku 2015, ale można złagodzić zamrożenie rozwoju turbodoładowanych/hybrydowych silników V6 o pojemności 1.6 l na korzyść Renault i Ferrari, które głośno domagają się odwilży, aby zmniejszyć dystans do Mercedesa. Wszelkie zmiany normalnie musiałyby zostać przedłożone do zatwierdzenia FIA przed 28 lutego i dotyczą wyłącznie obszarów związanych z niezawodnością, redukcją kosztów lub zużyciem paliwa. Inwestycje można teraz instalować przez cały sezon.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)