Red Bulls są zbyt wolni i mają trudności na Silverstone

Ricciardo nie był w stanie wyprzedzić Bottasa pod koniec wyścigu, a Verstappen poddał się z powodu problemu z tylnym hamulcem.
 

opublikowany 09/07/2018 à 10:23

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Red Bulls są zbyt wolni i mają trudności na Silverstone

Red Bull wystąpił na austriackich wzgórzach zeszły tydzień ; siedem dni później sytuacja w stajni napojów energetycznych spadła. Na torze Silverstone (Wielka Brytania) Daniel Ricciardo et Max Verstappen zakończył podium.

Obaj mężczyźni próbowali jednak ingerować w bójkę pomiędzy Ferrari i Mercedes. Duet australijsko-holenderski, pozostający w dużej mierze za liderami przez większą część Grand Prix, był w stanie dogonić czołową grupę dzięki dwóm neutralizacjom samochodu bezpieczeństwa.

„Ponowne starty były intensywne, poświadcza Daniel Ricciardo, który zajął piąte miejsce. Po prostu nie mieliśmy wystarczającej prędkości, a za Ferrari i Mercedesem byliśmy zbyt wolni. » Zwycięzca ostatniego Grand Prix Monako stracił dużo, gdy zespół sprowadził go z powrotem do boksów na drugi postój, tuż przed samochodem bezpieczeństwa.

 

„Mieliśmy pecha. Chociaż próbowałem wyprzedzić Valtteriego (Bottas), który miał problemy z oponami, ale gdy tylko podjechałem bliżej, straciłem dużo siły docisku. To było tak, jakby moje opony uległy takiemu samemu zniszczeniu jak jego! »

Daniel Ricciardo chciał do końca lipca odnotować przynajmniej jedno zwycięstwo ; przed nim jeszcze jedna próba, niedaleko Hockenheim (Niemcy, 20-22 lipca). « Od czasu Monako nie wszystko poszło tak, jak się spodziewaliśmy. Nie chcę, żeby to zwycięstwo pozostało ostatnią radością w dotychczasowej historii. »

Jego kolega z drużyny Max Verstappen nie widziałem przybycia. Młody kierowca (20 lat) stoczył dobrą walkę z Kimi Räikkönenem (Ferrari), na krótko przed problemem z tylnym hamulcem (brake-by-wire) zmusił RB14 do zatrzymania się. „W zakręcie 13 pedał dosłownie wbił się w podłogę, tylne hamulce zablokowały się i wpadłem w poślizg. »

 

Według Maxa Verstappena ten problem mechaniczny nie powinien przesłaniać innych obaw Red Bulla: brak mocy bloku Renault. « Na prostych byliśmy zbyt wolni. Kiedy mieliśmy DRS, nasza prędkość była identyczna z samochodami, które go nie miały! »

Zapoznaj się z analizą GP Wielkiej Brytanii przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2173 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz