Red Bull wystąpił na austriackich wzgórzach zeszły tydzień ; siedem dni później sytuacja w stajni napojów energetycznych spadła. Na torze Silverstone (Wielka Brytania) Daniel Ricciardo et Max Verstappen zakończył podium.
Obaj mężczyźni próbowali jednak ingerować w bójkę pomiędzy Ferrari i Mercedes. Duet australijsko-holenderski, pozostający w dużej mierze za liderami przez większą część Grand Prix, był w stanie dogonić czołową grupę dzięki dwóm neutralizacjom samochodu bezpieczeństwa.
„Ponowne starty były intensywne, poświadcza Daniel Ricciardo, który zajął piąte miejsce. Po prostu nie mieliśmy wystarczającej prędkości, a za Ferrari i Mercedesem byliśmy zbyt wolni. » Zwycięzca ostatniego Grand Prix Monako stracił dużo, gdy zespół sprowadził go z powrotem do boksów na drugi postój, tuż przed samochodem bezpieczeństwa.
Być może nie wygramy #BritishGP…Ale my wciąż śpiewamy # F1 pic.twitter.com/3V8ehQ1Rtq
- Red Bull Racing (@redbullracing) 8 lipca 2018
„Mieliśmy pecha. Chociaż próbowałem wyprzedzić Valtteriego (Bottas), który miał problemy z oponami, ale gdy tylko podjechałem bliżej, straciłem dużo siły docisku. To było tak, jakby moje opony uległy takiemu samemu zniszczeniu jak jego! »
Daniel Ricciardo chciał do końca lipca odnotować przynajmniej jedno zwycięstwo ; przed nim jeszcze jedna próba, niedaleko Hockenheim (Niemcy, 20-22 lipca). « Od czasu Monako nie wszystko poszło tak, jak się spodziewaliśmy. Nie chcę, żeby to zwycięstwo pozostało ostatnią radością w dotychczasowej historii. »
Jego kolega z drużyny Max Verstappen nie widziałem przybycia. Młody kierowca (20 lat) stoczył dobrą walkę z Kimi Räikkönenem (Ferrari), na krótko przed problemem z tylnym hamulcem (brake-by-wire) zmusił RB14 do zatrzymania się. „W zakręcie 13 pedał dosłownie wbił się w podłogę, tylne hamulce zablokowały się i wpadłem w poślizg. »
Max kontra Kimi na Silverstone = epicki#BritishGP pic.twitter.com/5wJy7PvQM0
- Formuła 1 (@F1) 9 lipca 2018
Według Maxa Verstappena ten problem mechaniczny nie powinien przesłaniać innych obaw Red Bulla: brak mocy bloku Renault. « Na prostych byliśmy zbyt wolni. Kiedy mieliśmy DRS, nasza prędkość była identyczna z samochodami, które go nie miały! »
Zapoznaj się z analizą GP Wielkiej Brytanii przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2173 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)