Di Resta ma nadzieję, że równie dobrze poradzi sobie w Barcelonie

Paul di Resta wywołał sensację podczas Grand Prix Bahrajnu, nie stając na podium. Kierowca Force India nadal ma nadzieję, że w najbliższy weekend w Barcelonie będzie walczył w czołówce, nawet jeśli przerwa przyniesie sporo zmian.

opublikowany 07/05/2013 à 13:47

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Di Resta ma nadzieję, że równie dobrze poradzi sobie w Barcelonie

Paul di Resta był na dobrej drodze do zdobycia swojego pierwszego podium w Grand Prix Bahrajnu, zanim na ostatnich okrążeniach dogonił go Romain Grosjean który miał świeższe opony i zastosował strategię trzech przystanków. Występ pozostaje imponujący dla Szkota, który wydaje się mieć jednomiejscowy bardzo konkurencyjny na początku sezonu. „Samochód spisuje się dobrze, zwłaszcza gdy jest gorąco, a my byliśmy konkurencyjni także, gdy w Chinach temperatury były niższe, więc to dobry znak. Kluczem jest znalezienie odpowiedniego okna operacyjnego, aby zrobić różnicę”, wspomina mistrzyni z 2010 roku DTM.

Po trzytygodniowej przerwie F1 powraca do swoich praw w ten weekend wraz z Grand Prix Hiszpanii, które rozpoczyna europejski sezon. Paul di Resta ma nadzieję, że Force India będzie w stanie dotrzymać kroku postępom rywalizujących drużyn. Z 26 punktami zdobytymi w pierwszych czterech wyścigach zespół Vijaya Mallyi ma luksus zajmowania piątego miejsca w Mistrzostwach Producentów, mając trzy punkty przewagi nad McLaren. „Musimy kontynuować to, co robimy, ale wiemy również, że powrót do Europy oznacza, że ​​wszystkie zespoły dokonają ważnych zmian. Mam nadzieję, że będziemy mogli nadal walczyć z dużymi zespołami i zdobywać ważne punkty. »

Pirelli mogłoby również dokonać redystrybucji kart, ponieważ włoski producent wolał wybrać twarde opony, które zostały przerobione, aby były trwalsze i zapewniały właściwości podobne do opon z sezonu 2012. „Mamy więcej danych na temat Barcelony niż w jakimkolwiek innym miejscu, ale tym razem temperatury będą znacznie wyższe”, dodaje Paul di Resta. „Spodziewam się więc, że będzie to miało znaczny wpływ na opony. To jeden z torów, na którym stale szukamy odpowiedniego balansu aerodynamicznego, aby poradzić sobie z długimi i szybkimi zakrętami, szczególnie trzecim zakrętem. Ale potrzebujesz także przyczepności do nawrotów i szykan na końcu okrążenia. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz