W ostatnim czasie nasiliły się dyskusje na temat powrotu Grand Prix Francji do kalendarza. W związku z tym Jean Todt, nowy prezydent FIA, spotkał się w poniedziałek z premierem François Fillonem, aby omówić utworzenie „ ewentualnego nowego toru, ale przede wszystkim znaczenie, aby Grand Prix Francji pozostało w kalendarzu, co w tej chwili nie ma miejsca. »
Na chwilę obecną wydaje się, że rozwiązań jest kilka. Jednak najbardziej prawdopodobny jest ten, który prowadzi do wykorzystania istniejącej infrastruktury. Rzeczywiście przewodniczący Rady Ile de France Jean-Paul Huchon potwierdził, że pozostaje przeciwny budowie nowego toru w swoim regionie. „ Taki projekt to nonsens w czasach szczytu ekologicznego w Grenelle. To się nie stanie ani w Yvelines, Val-d'Oise, ani w Seine-et-Marne ", upierał.
Ze swojej strony, Jean Todt, nawet jeśli nie jest on decydentem w sprawie lokalizacji toru? rola przypisana Berniemu Ecclestone’owi? wyjaśnił, że we Francji istnieją miejsca, w których można umieścić tor. „ Są co najmniej trzy „, szczegółowo opisał AFP, cytując „ Le Mans, Magny-Cours (Nièvre) i Paula Ricarda (War). »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)