Ograniczenie rozmów radiowych w F1 dzieli zdanie. Jeśli niektórzy kierowcy to lubią Nico Rosberg opowiadają się za zakazem komunikacji dotyczącej osiągów samochodów jednomiejscowych itp Sergio Pérez są bardziej powściągliwi w tym temacie. Niektórzy, krytykując to rozwiązanie, powołują się na problemy związane z bezpieczeństwem, zwłaszcza stan układu hamulcowego. FIA ma jednak nadzieję na poprawę widowiska i opiera się na przepisach, które stanowią, że kierowcy nie wolno otrzymywać żadnej pomocy z zewnątrz.
Jeśli Federacja zapowiadała wdrożenie tego rozwiązania przed Grand Prix Singapuru, to właśnie Bernie Ecclestone zaproponował to rozwiązanie. Brytyjski biznesmen przyznał, że był pomysłodawcą tego zakazu na padoku toru miejskiego. „To ja zacząłem to robić. Chyba żaden z pilotów nie chce (te rozmowy). Wszyscy są szczęśliwi, że już go nie ma. Prowadzą samochody, więc powinni wiedzieć, co jest złe, a co dobre. Nie potrzebują kogoś w boksie, żeby mówił im, co mają robić. Mamy przepisy, które wymagają od pilotów latania jednomiejscowy bez pomocy. Ale byli i nadal są. Nadal jest wiele pomocy, której nie powinni otrzymać. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)