V12, V10, V8? A wkrótce czterocylindrowy rzędowy? Aby sprostać oczekiwaniom niektórych producentów, Międzynarodowa Federacja Samochodów (Fédération Internationale de l'Automobile) nalega, aby silnik Global Racing Engine (czterocylindrowy silnik z turbodoładowaniem o pojemności 1600 cm3) został dostosowany do F1.
Pomysł, którego urzeczywistnienia nie chcą obrońcy elity, jaką musi reprezentować F1.
Po Luce di Montezemolo, który próbuje zjednoczyć zespoły przeciwko temu projektowi, przyszła kolej na Berniego Ecclestone'a, aby podzielić się swoimi obawami.
„Nie przejmuję się konfiguracją techniczną” – powiedział niemieckiej prasie. „Z drugiej strony obawiam się, że stracimy szum F1. Jeśli stracimy dźwięk wydawany przez samochód F1, stracimy dużo. »
Z dala od dziwnego dźwięku transmisji telewizyjnych ci, którzy mieli okazję uczestniczyć w Grand Prix F1, z pewnością zrozumieją stanowisko Ecclestone’a?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)