Ecclestone odwraca się od „nowego pokolenia”

Bernie Ecclestone nie ukrywał tego. Finansista F1 nie jest zainteresowany przyciąganiem do tej dyscypliny młodej publiczności i woli skupić się na bogatej, a zatem starszej publiczności.

opublikowany 14/11/2014 à 12:39

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Ecclestone odwraca się od „nowego pokolenia”

Bernie Ecclestone nadal będzie powodować wycieki atramentu po rozmowie z magazynem Campaign Asia-Pacific na temat swojej wizji przyszłości F1 w czasie, gdy dyscyplina przeżywa trudną sytuację w obliczu problemów ekonomicznych niektórych drużyn i stale spadającej widowni. W wieku 84 lat brytyjski biznesmen nadal kieruje F1 żelazną ręką i nie idzie na żadne ustępstwa na rzecz zaangażowanych stron. Jeśli wspomniano o przejściu na emeryturę, zwłaszcza podczas wydawania wyroku w sprawie o przekupstwo w celu odzyskania praw dyscyplinarnych, pan E. wydaje się niepodważalny.

Jednak jego ostatnie wypowiedzi wydają się co najmniej niepokojące, ponieważ Bernie Ecclestone nie wykazuje zainteresowania nowym pokoleniem, a Brytyjczyk nie widzi interesów finansowych w tego typu społeczeństwie. „Nie interesują mnie Twitter, Facebook i inne rzeczy, które nie mają żadnego sensu. Wciąż próbuję się tego dowiedzieć, ale jestem już za stary. Nie widzę w tym żadnej wartości i nie widzę, czego tak naprawdę chce dzisiejsze tzw. nowe pokolenie. Jeśli chcesz zaprezentować markę kilkuset milionom ludzi, możesz to łatwo zrobić w telewizji. Ale teraz powiedziano mi, żebym znalazł kanał dla 15-latków, na którym mogliby oglądać F1, ponieważ ktoś jest zainteresowany tym rynkiem? To ich w najmniejszym stopniu nie zainteresuje. »

Bernie Ecclestone na tym nie poprzestanie, ponieważ finansista F1 precyzuje, że koncentruje się na starszej publiczności, ponieważ jest ona bardziej zamożna finansowo. Do komentarzy Brytyjczyka należy jednak zawsze podchodzić z pewnym dystansem, gdyż ten ostatni jest przyzwyczajony do igrania z prasą. „Młodzi ludzie zobaczą markę Rolex, ale czy faktycznie ją kupią? Nie stać ich na to. Mamy też UBS jako partnera, ale młodzi ludzie nie interesują się bankami. I tak nie mają pieniędzy, żeby to zainwestować. Nie wiem dlaczego ludzie interesują się młodszym pokoleniem... Wolę 70-latków z kieszeniami pełnymi pieniędzy. Nie ma sensu przyciągać tych młodych ludzi, bo oni i tak nie kupią żadnego produktu, a jeśli nadawcy szukają tego typu odbiorców, to powinni dostać reklamy z Disneyem. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz