Toto, gdy sezon się zaczyna, czy przychodzi ci do głowy pomysł, że to ona może zakończyć twój okres dominacji?
Nie, ponieważ jeśli zaczniesz rozumować tego typu, będzie to początek końca. Nie należy o tym myśleć, ale jednocześnie trzeba umieć zachować ostrożność. Każdego roku, kiedy rozpoczynają się zimowe testy, widzimy wszystkie niedociągnięcia, jakie mieliśmy w przeszłości i wszystkie problemy, które mamy z nowym samochodem, które staramy się rozwiązać. W żadnym momencie nie mówimy sobie, że będzie łatwo.
Wkraczamy w 5. sezon technologii Turbo/Hybrid. Czy sądzisz, że w końcu następuje konwergencja osiągów silników?
Tak ! Między Renault, Ferrari et Mercedeszbieżność będzie oznaczać, że jeden będzie lepszy w kwalifikacjach, a drugi w wyścigu; jeden będzie miał lepszy przebieg na benzynie, drugi – większą wydajność. I spójrz, jak Honda robi z nią niesamowite rzeczy Toro Rosso. Liczą kilometry, prędkość jest… Oni też nadrobią.
Uczymy się, że im mniej łamiemy zasady, tym bardziej konkurencyjne są wyścigi. Za każdym razem, gdy zmieniają się przepisy, to drużyny z największymi zasobami wychodzą jeszcze bardziej zwycięsko.
Powinniśmy prowadzić kampanię na rzecz regularnych wstrząsów, ponieważ jako pierwsi odniesiemy z nich korzyści. Jesteśmy jednak konkurentami. Chcemy walki wręcz!
Znajdź nasz pełny wywiad z Toto Wolff, w numerze 2157 AUTOhebdo, już dostępnym w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)