Po znacznie bardziej przekonujących testach zimowych w tym sezonie w porównaniu do roku 2014, zwłaszcza pod względem przejechanych kilometrów, Lotos 15 marca wyruszy w stronę Australii i Melbourne, miejsca rozegrania pierwszej rundy mistrzostw.
Dyrektor techniczny Nick Chester jest zadowolony z tych pierwszych uruchomień i dodaje, że kilka nowych, ważnych funkcji jest w fazie opracowywania. « Ten rok wygląda dużo lepiej. Jednostka napędowa (Mercedes, przyp. red.) to prawdziwy krok naprzód. Podwozie to także postęp. Zasilacz jest wydajny i niezwykle niezawodny. Do testów użyliśmy tylko jednego silnika. Jego integracja jest doskonała i przynosi nam realne korzyści, szczególnie w zakresie organizacji naszego układu chłodzenia. Samochód ewoluował już podczas testów, a w Melbourne trwają prace nad pewnymi zmianami. Największe wydarzenia zaplanowano na rundę drugą i trzecią (w Malezji, 27–29 marca i w Chinach, 10–12 kwietnia, przyp. red.). "
Znajdź także nasz wywiad z Romain Grosjean oraz raport z testów zimowych w Barcelonie, w numerze 2001 AUTOhebdo, już dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)