Widoczne zmiany w Hockenheim

Samochody jednomiejscowe ewoluują przez cały sezon, podobnie jak podczas ostatniego Grand Prix Niemiec. Krótki przegląd zmian wprowadzonych do samochodów.

opublikowany 28/07/2010 à 11:33

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Widoczne zmiany w Hockenheim

McLaren był w stanie wykorzystać dmuchany dyfuzor, który został porzucony podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii. Angielski zespół napotkał problemy z przegrzaniem podczas testów i musiał odłożyć prace nad rozwojem do Grand Prix Niemiec. Aby rozwiązać ten problem, w MP4-25 w zeszły weekend podłączono do dyfuzora nowe, nisko zamontowane wydechy. Systemowi temu towarzyszyły istotne modyfikacje kanałów bocznych dyfuzora. Ale ta poprawa nie była wystarczająca dla Jensona Buttona i Lewis Hamilton aby stanąć na podium.

Główna ewolucja Mercedes drzwi na tylnym skrzydle. W środku płetwy znajdują się dwa duże otwory, które zwiększają jej wpływ aerodynamiczny na płetwę jednomiejscowy. Rozwój ten, choć nie pozwolił Mercedesowi na osiągnięcie dobrego wyniku, niewątpliwie zostanie utrzymany na Węgrzech podczas weekendowego Grand Prix.

Ferrari dokonało również kilku drobnych poprawek w swoim F10B. Mężczyźni z Maranello wydłużono kanały boczne i dolne wydechy, dzięki czemu efekt jest jeszcze bardziej efektywny. Przeprojektowano także konstrukcję drugiej klapy przedniego skrzydła i ponownie skonfigurowano mapowanie silnika, aby zwiększyć ilość gorących gazów w fazach zwalniania. Wydawać by się mogło, że te dodatki umożliwiły podniesienie tempa Ferrari, jeśli nie ich sportowego ducha.

co do Williamszespół przyjrzał się tylnemu dyfuzorowi, który w porównaniu z dyfuzorem przypomina dwie krople wody czerwony Byk. Dyfuzor ten został zaprojektowany tak, aby jak najlepiej współpracować z kanałem F-Duct. Oczekuje się dalszych ulepszeń podczas następnego Grand Prix, aby dostosować się do bardziej krętego toru węgierskiego.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz