Weekend w czerwonej strefie w Imoli

Max Verstappen wygrał solo na torze Imola, gdy Sergio Pérez zapewnił sobie pierwszy dublet Red Bulla od GP Malezji w 2016 r. Po stronie Ferrari Charles Leclerc popełnił błąd, podczas gdy Maranello stracił już Carlosa Sainza w pierwszej rundzie. W Imola mistrzostwa świata nabrały dużego rozpędu.

opublikowany 25/04/2022 à 15:34

Jeana-Michela Desnouesa

0 Zobacz komentarze)

Weekend w czerwonej strefie w Imoli

Wzloty i upadki w Emilii-Romanii © DPPI

Jutro dzwony Maranello nie zadzwoni, aby świętować zwycięstwo Ferrari na torze Imola. Po długiej śmierci, wzgórze namiętności, na którym gromadziły się tysiące fanów, właśnie dobiegło końca. Charles Leclerc, który gonił czerwony Byk Sergio Péreza, właśnie go zgubił jednomiejscowy na wibratorze szykany, na zakręcie 14, i wylądowałem na ścianie opony. Znowu odszedł, ale szkody zostały wyrządzone. Jutro zabrzmi dzwon śmierci!

Przed tym małym błędem o niefortunnych konsekwencjach Monako zdecydował się spróbować wszystkiego i zatrzymał się na 50. okrążeniu, aby założyć komplet miękkich opon. Celem było już zajęcie drugiego miejsca przez Meksykanina. Niestety, uplasował się na 2. pozycji, tuż za metą McLaren de Lando Norris, podczas gdy „Checo” również wrócił do boksów na końcowy przystanek na dystansie 2”2, znacznie lepszy niż kierowca Ferrari. Wracając na tor, był w stanie utrzymać drugie miejsce, gdy kierowca Ferrari musiał odzyskać utracone na rzecz Brytyjczyka; co udało mu się zrobić w 2. rundzie. Pozostało mu 52 okrążeń, aby wyprzedzić drugiego Red Bulla, tj Verstappen będąc poza zasięgiem. Charles był w ataku, aby zdobyć kilka punktów. Wzgórze namiętności w to uwierzyło, zanim dwa zakręty później stało się wzgórzem konsternacji...

[caption id=”attachment_418381″ wyrównanie=”al

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)