Wlać Alpineplan na kwalifikacje był z góry prosty: umieść dwa A521 w Q2, a następnie użyj Esteban Ocon, skazany na koniec stawki po otrzymaniu nowego silnika Renault, jak zając z przodu Fernando Alonso pour permettre à l’Espagnol d’accéder au Top 10. Voilà pour la théorie. En pratique, le Normand signa le 15e temps de la Q1 et élimina son coéqui
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)