Ferrari mógłby być kolejnym zespołem, który zastosuje „kanał F”, system umożliwiający przepływ powietrza pod kadłubem jednomiejscowy wysunąć się na tylne skrzydło i zmniejszyć siłę docisku przy dużej prędkości. Po Sauberze był to pierwszy zespół, który zaadaptował wprowadzony system McLaren, większość zespołów rozpoczęła pracę nad tym systemem, z wyjątkiem Renault, który nie widzi w tym większego zainteresowania.
Z drugiej strony Ferrari pracuje nad tym systemem i ma nadzieję jak najszybciej z niego skorzystać, aby uzyskać prędkość maksymalną na prostych. „ Odkryliśmy, że korzyści, jakie daje, są naprawdę znaczące”, mówi Stefano Domenicali, menadżer zespołu. Wprowadzimy go na tor tak szybko, jak to możliwe, gdy będziemy pewni, że będzie gotowy i niezawodny. »
Nawet jeśli ten system nie jest zabroniony przez rozporządzenie, niektórzy gracze w F1 twierdzą, że nie jest to zgodne z duchem dyscypliny. Przed rozpoczęciem sezonu, czerwony Byk zażądał przeprowadzenia kontroli McLarena, mając nadzieję, że ustalenia te zostaną odrzucone. System przeszedł walidację i od tego czasu pracowało nad nim kilka zespołów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)