Tym razem nie było żadnych strategicznych błędów i absurdów Ferrari. Nawet jeśli decyzja o sprowadzeniu Charles Leclerc na koniec wyścigu zdobycie punktu za najlepsze okrążenie kosztowało go ostatecznie dwa. „To była słuszna decyzja– argumentował Mattia Binotto, dyrektor Scuderii. Wiedzieliśmy, że będzie blisko Fernando (Alonso), ale także, że mielibyśmy duże szanse na ponowne wyprzedzenie go na miękkich oponach, gdybyśmy wyjechali za nim. Powód, dla którego zostaliśmy ukarani (5 sekund, spadek Leclerca z 5. na 6. miejsce. Przypis redaktora) pour excès de vitesse dans les stands, c’est parce que nous ne pouvions pas utiliser nos capteurs habituels. Certains d’entre eux ont brû
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)