Ferrari prezentuje nowe barwy w Japonii

SF71H drużyny Scuderia zmienią biegi począwszy od Grand Prix Japonii w ten weekend. 

opublikowany 04/10/2018 à 03:53

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Ferrari prezentuje nowe barwy w Japonii

Ferrari i firma tytoniowa Philip Morris uruchomiły platformę badawczo-rozwojową o nazwie „ Misja Winnow » i mający na celu promowanie innowacji naukowych i technologicznych.

Odnowione malowanie czerwonych samochodów zawiera logo przedmiotowego projektu, z którego na razie wyciekło kilka konkretnych szczegółów. Termin " przesiać » to stary czasownik w języku angielskim, który oznacza oddzielenie pszenicy od plew. Można to również przeczytać « wygraj teraz »lub « wygraj teraz » w języku angielskim.

« Chcę podziękować firmie Philip Morris, ponieważ od początku sezonu mieli prawo umieszczać na samochodzie sponsorów”, powiedział Maurizio Arrivabene, były wiceprezes Philip Morris Europe i obecny szef Gestione Sportiva. Nie zrobili tego od razu, bo im się nie spieszyło. 

Nasze firmy ewoluują i dążą do lepszej przyszłości i lepszych wyników. Chcemy uczyć się na błędach, aby móc iść do przodu. Powiecie mi, że nie jesteśmy na szczycie mistrzostw, ale jesteśmy w fazie uczenia się. Aby jutro wygrać, musisz się uczyć dzisiaj ".

« Po 10 latach bez obecności w samochodzie wracamy z nową inicjatywą F1, dodał Riccardo Parino, wiceprezes Philip Morris odpowiedzialny za partnerstwo. Bardzo ważne jest dla nas zapewnienie, że logo i kampania nie są związane z tytoniem ".

W nieco niejasnym przypadku, który nas interesuje, będziemy raczej mówić o uporządkowaniu dobrego ziarnistości barw…

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz