Ferrari i firma tytoniowa Philip Morris uruchomiły platformę badawczo-rozwojową o nazwie „ Misja Winnow » i mający na celu promowanie innowacji naukowych i technologicznych.
Odnowione malowanie czerwonych samochodów zawiera logo przedmiotowego projektu, z którego na razie wyciekło kilka konkretnych szczegółów. Termin " przesiać » to stary czasownik w języku angielskim, który oznacza oddzielenie pszenicy od plew. Można to również przeczytać « wygraj teraz »lub « wygraj teraz » w języku angielskim.
« Chcę podziękować firmie Philip Morris, ponieważ od początku sezonu mieli prawo umieszczać na samochodzie sponsorów”, powiedział Maurizio Arrivabene, były wiceprezes Philip Morris Europe i obecny szef Gestione Sportiva. Nie zrobili tego od razu, bo im się nie spieszyło.
Nasze firmy ewoluują i dążą do lepszej przyszłości i lepszych wyników. Chcemy uczyć się na błędach, aby móc iść do przodu. Powiecie mi, że nie jesteśmy na szczycie mistrzostw, ale jesteśmy w fazie uczenia się. Aby jutro wygrać, musisz się uczyć dzisiaj ".
A oto nowe malowanie #Ferrari, zaprezentowany dziś rano o godz #Suzuka. Jest to część programu badawczo-rozwojowego na rzecz innowacji „Misja Winnow” uruchomionego przez firmę Philip Morris. Nie jestem pewien, czy wszystko zrozumiałem, ale samochód jest nadal czerwony. # F1 pic.twitter.com/7erqF7M7fQ
— Julien Billiotte (@jbilliotte) 4 października 2018
« Po 10 latach bez obecności w samochodzie wracamy z nową inicjatywą F1, dodał Riccardo Parino, wiceprezes Philip Morris odpowiedzialny za partnerstwo. Bardzo ważne jest dla nas zapewnienie, że logo i kampania nie są związane z tytoniem ".
W nieco niejasnym przypadku, który nas interesuje, będziemy raczej mówić o uporządkowaniu dobrego ziarnistości barw…
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)