Ferrari, całą drogę powrotną!

Scuderia zdecydowała się wydać dwa żetony rozwoju na rok 2021 na tylną oś swojego samochodu.

opublikowany 22/10/2020 à 12:30

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Ferrari, całą drogę powrotną!

Jak najlepiej przygotować się do kampanii 2021, nie rezygnując z zakończenia sezonu 2020 – to mantra Ferrari na początku ostatnich 6 wyścigów sezonu. 

Po uderzeniu w dno podczas tryptyku Spa-Monza-Mugello, co było co najmniej bolesne, Scuderia rozpoczęła odbudowę w Soczi wprowadzeniem pierwszych rozwiązań mających na celu zatwierdzenie planu rozwoju aerodynamicznego na rok 2021. 

Ten początek ulepszeń potwierdzono dwa tygodnie temu w Niemczech, gdzie SF1000 zawierał dodatkowe nowe funkcje. Scenariusz powtórzy się w tym tygodniu w Portimão w związku z powrotem F1 w Portugalii po 24 latach nieobecności. 

« Najważniejsze będzie zweryfikowanie naszych kierunków rozwoju”, powiedział Enrico Cardile, mianowany latem szefem nowo utworzonego działu osiągów Ferrari. Tendencje z ostatnich Grand Prix okazują się pozytywne i mamy nadzieję, że dynamika utrzyma się w ten weekend. 

Należy pamiętać, że obecny rozwój ma miejsce z myślą o przyszłym roku. To powiedziawszy, naszym celem jest również poprawa wydajności SF1000. 

Chcielibyśmy móc zaprosić siebie do walki o 4. miejsce. Jednym z naszych celów jest częstsza walka o 2. lub 3. rząd w tabeli od teraz do grudnia. »

Cardile uważa również, że „ Tylna część samochodu oferuje największy potencjał korzyści i ulepszeń ". " Jest to obszar, w którym doszło do najbardziej znaczących zmian w przepisach technicznych i sposobie naszego działania jednomiejscowy został zaprojektowany, prowadzi nas do przekonania, że ​​można w nim osiągnąć znaczny postęp– precyzuje inżynier transalpejski. 

Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wydać nasze dwa żetony rozwoju na tym obszarze ". 

Jeśli przepisy techniczne pozostaną w przeważającej części niezmienione w przyszłym roku, co będzie bezpośrednią konsekwencją odroczenia rewolucji na rok 2021 z powodu pandemii wirusa koronawiru, każdy zespół nadal będzie mógł rozwijać swoją koncepcję na rok 2020 w ukierunkowany sposób, poprzez te słynne „ tokeny” właśnie. 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)