Aldo Costa, dyrektor techniczny: „The F10 to efekt intensywnych prac rozpoczętych wiosną 2009 roku. Strategiczną decyzją było skupienie się na rozwoju nowego jednomiejscowy. Podwójny dyfuzor zrewolucjonizował konstrukcję projektu. Naszą główną zaletą jest to, że samochód, silnik i skrzynia biegów zostały zaprojektowane pod jednym dachem. Każdego dnia docenialiśmy ten potencjał i nadal chcemy go jak najlepiej wykorzystać. F10 stanowi duży krok naprzód w zakresie konkurencyjności. »
Luca Marmorini, szef działów silników i elektroniki: „Sezon 2010 stanowi nowe wyzwanie dla inżynierów silników. Zakaz tankowania podczas wyścigów zmienia parametry zużycia paliwa, które stają się dominujące w osiągach. Korzyści wynikające z zarządzania paliwem dotyczą wszystkich, od inżynierów po kierowców. Nie możemy zmienić silnika i nie mamy już SREC. Zainwestowaliśmy w materiały i procesy, aby obniżyć koszty, zoptymalizować paliwo i smarowanie, aby pomóc F10 zwyciężyć. Niezawodność pozostaje naszym pierwszym celem. Pracowaliśmy nad optymalizacją na ławce rezerwowych, bardzo zbliżonej do warunków wyścigowych. »
Nicholas Tombazis, główny projektant: „Dyfuzor to podstawa. Aby zoptymalizować wydajność, zmieniliśmy tylną oś i przesunęliśmy różne komponenty, aby jak najlepiej ją zintegrować. W F10 jest znacznie większy i wydajniejszy w porównaniu do poprzednich sezonów. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)