Autor niezwykłego weekendu na pustyni Sakhir, Leclerc był w drodze po pierwsze zwycięstwo w swojej młodej karierze, gdy przestał działać jeden z sześciu cylindrów jego silnika. Tam Stabilny ujawnił przyczynę problemu kilka dni później, po zidentyfikowaniu zwarcia w skrzynce sterującej układu wtryskowego.
« Problem pojawił się tylko raz, podczas wyścigu w Bahrajnie, oświadczył Mattia Binotto, szef zespołu Ferrari, z Szanghaju, gdzie F1 zatrzymuje się w ten weekend na swoje tysięczne Grand Prix. Musimy osiągać dobre wyniki w zakresie niezawodności i kontroli jakości.
Zapobiegawczo wymieniliśmy wszystkie nasze systemy na potrzeby Chin, łącznie z samochodem Sebastiana, z którym nie było żadnych problemów, podczas gdy w pełni zrozumieliśmy problem. ".
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Haas z silnikiem Ferrari Romain Grosjean et Kevin Magnussen otrzymał także nowe sterowanie elektroniczne, ale nie Alfa Romeo autorstwa Kimi Räikkönena i Antonio Giovinazziego, również napędzany hybrydowymi silnikami V6 z warsztatów w Maranello.
Jeżeli zmiany w sterowaniu elektronicznym nie są jeszcze równoznaczne z cofnięciem 10 miejsc na polach startowych, kierowcom przez cały sezon przysługują wyłącznie dwa egzemplarze przedmiotowego elementu. Po sprawdzeniu części używanych w Bahrajnie można je jednak ponownie wykorzystać, jeśli Ferrari uzna je za nadające się do użytku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)