Ferrari stawia na bezpieczeństwo ze swoimi silnikami w Szanghaju

SF90 Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca są wyposażone w nowy elektroniczny system sterowania po problemie z silnikiem, jaki napotkał Monako w Bahrajnie. 

opublikowany 12/04/2019 à 08:41

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Ferrari stawia na bezpieczeństwo ze swoimi silnikami w Szanghaju

Autor niezwykłego weekendu na pustyni Sakhir, Leclerc był w drodze po pierwsze zwycięstwo w swojej młodej karierze, gdy przestał działać jeden z sześciu cylindrów jego silnika. Tam Stabilny  ujawnił przyczynę problemu kilka dni później, po zidentyfikowaniu zwarcia w skrzynce sterującej układu wtryskowego. 

« Problem pojawił się tylko raz, podczas wyścigu w Bahrajnie, oświadczył Mattia Binotto, szef zespołu Ferrari, z Szanghaju, gdzie F1 zatrzymuje się w ten weekend na swoje tysięczne Grand Prix. Musimy osiągać dobre wyniki w zakresie niezawodności i kontroli jakości. 

Zapobiegawczo wymieniliśmy wszystkie nasze systemy na potrzeby Chin, łącznie z samochodem Sebastiana, z którym nie było żadnych problemów, podczas gdy w pełni zrozumieliśmy problem. ". 

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Haas z silnikiem Ferrari Romain Grosjean et Kevin Magnussen otrzymał także nowe sterowanie elektroniczne, ale nie Alfa Romeo autorstwa Kimi Räikkönena i Antonio Giovinazziego, również napędzany hybrydowymi silnikami V6 z warsztatów w Maranello. 

Jeżeli zmiany w sterowaniu elektronicznym nie są jeszcze równoznaczne z cofnięciem 10 miejsc na polach startowych, kierowcom przez cały sezon przysługują wyłącznie dwa egzemplarze przedmiotowego elementu. Po sprawdzeniu części używanych w Bahrajnie można je jednak ponownie wykorzystać, jeśli Ferrari uzna je za nadające się do użytku.

 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)