Ferrari rozpoczął w poniedziałek testy opon Pirelli na lata 2021 i 2022 w południowej Hiszpanii. Rolki te mają pomóc mediolańskiej firmie w opracowaniu 18-calowych kopert, które zostaną wprowadzone na rynek w przyszłym roku Formuła 1 i będzie częścią zasadniczej zmiany dyscypliny.
Te opony nowej generacji powinny były pojawić się na torze w tym sezonie, ale kryzys zdrowotny zdecydował inaczej. Podczas gdy w ostatnich latach Pirelli miało 25 dni corocznych testów w celu opracowania swoich produktów, liczba ta została zwiększona do 30 po jednomyślnym głosowaniu na ostatnim posiedzeniu Komisji F1.
Charles Leclerc w poniedziałek grał przeciwko Jerez de la Frontera. Na sztucznie utwardzonym torze Monegasque mógł przetestować pośrednie prototypy producenta transalpejskiego. Leclerc zakończył dzień otwarcia ze 110 okrążeniami na liczniku.
Testy Pirelli w latach 2021 i 2022 zostaną wznowione we wtorek, jeszcze w Andaluzji.
Nasz pierwszy rok 2021 @F1 #Fit4F1 Test rozwoju opon 18-calowych rozpoczyna się o godz @circuitodejerez Temperatura: 11* zarówno w powietrzu, jak i na torze. Czekajcie na dalsze szczegóły! pic.twitter.com/f0l4pszXKH
- Pirelli Motorsport (@pirellisport) 22 lutego 2021 r.
Autonomiczne #Fit4F1 Trwa kampania testowa 18-calowych modeli @Charles_Leclerc i @ScuderiaFerrari. 110 okrążeń ukończonych o godz @circuitodejerez
dzisiaj w Hiszpanii z prototypowymi oponami pośrednimi na rok 2022. A jutro wracamy po więcej. pic.twitter.com/uQ9Of23DwO- Pirelli Motorsport (@pirellisport) 22 lutego 2021 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)