Jeśli zakaz prywatnych testów w sezonie denerwuje niektóre zespoły, rozwiązanie to zostało zaakceptowane przez padok Formuła 1 ze względu na potrzebę redukcji kosztów. Jednak pojawienie się nowego producenta jest niepokojące: tak naprawdę podczas następnych zimowych testów różne zespoły będą chciały przetestować jakość swoich pojazdów jednomiejscowymając pewność co do jakości gum.
« W przypadku zmiany producenta ważne będzie, aby nie spóźniać się na ostatnią chwilę bez przeprowadzenia testów poświęconych oponom, mówi Stefano Domenicali, menadżer zespołu Ferraridla ITV F1. Jeśli tak się stanie, możemy napotkać poważne problemy podczas weekendów wyścigowych. A to nie jest to, czego chcemy. »
Choć już wiadomo, że Bridgestone nie zmieni zdania i opuści padok pod koniec roku, nie jest znane nazwisko jego następcy. Michelin i Pirelli kłócą się w tej sprawie od kilku tygodni. I pomimo spotkania Michelin z menadżerami zespołów w Stambule, wybór producenta na rok 2011 wydaje się zmierzać w stronę Pirelli.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)