Jeśli Adrian Sutil utrzyma swoje miejsce, Paul di Resta dzięki temu z trzeciego kierowcy stanie się starterem? na pierwszym miejscu ? na poparcie Mercedes, dostawca silników.
Wlać Nico Hulkenbergzespół formalizuje wieloletni kontrakt, którego celem jest jak najdłuższe kierowanie nim w 2011 r., a następnie zatrudnienie go na stałe w 2012 r., tak jak w tym sezonie Paula di Resta.
Pozostaje sprawa Liuzziego, który jako stały kierowca miał kontrakt na sezon 2011. „W ramach porozumień Concorde regulujących kontrakty pomiędzy zespołami a kierowcami zespół Force India nie był w stanie jednostronnie cofnąć swojego podpisu” – analizuje bliski przyjaciel w sprawie. „W tym konkretnym przypadku groziłoby jej oskarżenie ze strony pilota i kary nałożone przez FOM. Włoski kierowca musiał zatem w ten czy inny sposób spieniężyć swoją wypłatę. »
Pierwszego elementu odpowiedzi udzielił menadżer włoskiego pilota. Peter Collins właśnie potwierdził, że jego pilot będzie obecny F1 w przyszłym sezonie, nie mówiąc nic więcej. Trzeci kierowca? Stała praca w HTZ? Ciąg dalszy nastąpi.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)