Jeśli brak systemu odzyskiwania energii kinetycznej (SREC) nie jest zaskoczeniem dla „małego” zespołu Force India, to brak regulowanego przedniego skrzydła sprawia, że Force India jest wyjątkowym przypadkiem na początku sezonu.
„To nie jest tak proste, jak się wydaje” – wyjaśnia Adrian Sutil. „W przypadku wielu zmian w oprogramowaniu do podnoszenia i opuszczania skrzydła potrzebny jest mały silnik elektryczny. »
Force India VJM002 będzie musiał poczekać na powrót do Europy, aby otrzymać te nowe rozwiązania: „Myślę, że będziemy mieli KERS (po francusku SREC) i szybko regulowany przedni błotnik. KERS jest gotowy, musimy tylko zadbać o to, aby znaleźć w nim przewagę. »
Zgodnie z nowymi przepisami pilot może zmienić kąt nachylenia skrzydła o 6°.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)