Force India się spóźnia

Adrian Sutil ujawnił holenderskiej prasie, że jego jednomiejscowy bolid Force India nie ma regulowanego przedniego skrzydła, co jest jedną z głównych innowacji technicznych wprowadzonych w nowych przepisach na rok 2009.

opublikowany 14/04/2009 à 15:35

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Force India się spóźnia

Jeśli brak systemu odzyskiwania energii kinetycznej (SREC) nie jest zaskoczeniem dla „małego” zespołu Force India, to brak regulowanego przedniego skrzydła sprawia, że ​​Force India jest wyjątkowym przypadkiem na początku sezonu.

„To nie jest tak proste, jak się wydaje” – wyjaśnia Adrian Sutil. „W przypadku wielu zmian w oprogramowaniu do podnoszenia i opuszczania skrzydła potrzebny jest mały silnik elektryczny. »

Force India VJM002 będzie musiał poczekać na powrót do Europy, aby otrzymać te nowe rozwiązania: „Myślę, że będziemy mieli KERS (po francusku SREC) i szybko regulowany przedni błotnik. KERS jest gotowy, musimy tylko zadbać o to, aby znaleźć w nim przewagę. »

Zgodnie z nowymi przepisami pilot może zmienić kąt nachylenia skrzydła o 6°.

0 Zobacz komentarze)