Autor szóstego najlepszego czasu w pierwszym treningu wolnym na torze Monza w piątek rano, Pierre Gasly po południu awansował na 4. miejsce, ciesząc się luksusem wyprzedzania najszybszych czerwony Byk, to z Max Verstappen, o dobrą dziesiątą.
Jedyny minus Normana: ten mały problem wykryty w amortyzatorze jego AT01, który zakłócał jego pracę podczas długich przejazdów. Nie na tyle, aby odebrać uśmiech jednemu z mężczyzn w dobrej kondycji.
« To był zdecydowanie nasz najlepszy piątek od początku sezonu, zachwycony Gasly w piątkowy wieczór. Wrażenia z jazdy są doskonałe. Umiałem atakować i udało mi się przejechać kilka dobrych okrążeń. Niestety nasza sesja została przerwana po południu z powodu problemu z amortyzatorem, który wystąpił podczas naszej symulacji wyścigu.
Konfiguracja o niskim docisku, której używamy w ten weekend na Monzy, daje zadowalające wyniki i jestem przekonany, że możemy się jeszcze poprawić do sesji kwalifikacyjnej. Spodziewam się, że po wprowadzeniu trybu jednosilnikowego będzie kilka niespodzianek ".
Jego kolega z drużyny Daniil Kvyat nie dał się prześcignąć, uzyskując 4. i 7. najszybszy czas w dniu otwarcia na przedmieściach Mediolanu. Rosjanin był jednak „ nie do końca zadowolony ze swoich krótkich okresów ".
Jonathan Eddolls uważa, że dyrektywa techniczna FIA nakazująca zniesienie najbardziej agresywnych map silników może na nowo nakreślić hierarchię środkowej siatki, ale główny inżynier Alfa Tauryń spodziewa się zastać swoich pilotów w walce.
Inaczej bylibyśmy zaskoczeni.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)