Grosjean nie jest przekonany do nowych przepisów

Jeśli Romain Grosjean nie mógł zobaczyć mety GP Australii, kierowca Lotusa miał czas na ocenę jazdy, jaką zapewniają nowe przepisy. Francuz nie wydaje się przekonany.

opublikowany 21/03/2014 à 17:04

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Grosjean nie jest przekonany do nowych przepisów

Lotos F1 Zespół nie był w stanie zabłysnąć podczas Grand Prix Australii, ponieważ rozwój E22 wyraźnie pozostawał w tyle za innymi zespołami. Niemniej jednak, Romain Grosjean i pastor Maldonado byli w stanie przejechać kilka okrążeń w Melbourne, aby zebrać dane i uzyskać pierwsze wrażenia na temat jazdy wyścigowej w nowym jednomiejscowym samochodzie, zanim wycofali się z wyścigu z powodu problemu z MGU-K. Francuski kierowca nie wydaje się być przekonany ograniczeniami nowych przepisów. „Nie jest już tak miło jak dawniej. Musimy zarządzać dostępną energią i ją optymalizować. Nie możemy już jechać w Grand Prix na 90%, jak to miało miejsce w przeszłości, w określonych momentach osiągamy tylko 30%. Musisz się po prostu do tego przyzwyczaić. Uwielbiamy, gdy wygrywamy i nie lubimy, gdy się poddajemy. W tej chwili jest to trochę frustrujące, ale istnieją zasady i musisz postępować zgodnie z nimi najlepiej, jak potrafisz. »

Romain Grosjean ma nadzieję, że Grand Prix Malezji w najbliższy weekend będzie dla niego bardziej klasycznym wydarzeniem, w szczególności dzięki większej ilości czasu na torze. „Pierwszym wyzwaniem w Malezji będzie przetrwanie upału, wilgoci i ulewnych opadów o 16:XNUMX. Wyścig w Melbourne był dobrą, długą sesją testową. Zespołowi nie było łatwo, ale jestem szczęśliwy, że mogłem przejechać wiele okrążeń w wyścigu. W ten sposób udało nam się zebrać wiele danych i korzystając z nich będziemy mogli robić postępy. Celem jest teraz spędzenie bezproblemowego weekendu na Sepang, przestrzeganie naszego programu podczas wolnych treningów, a następnie czerpanie korzyści w kwalifikacjach i wyścigu. Sepang to jeden z moich ulubionych torów. »

Były mistrz serii GP2 pozostaje ostrożny co do potencjału rozwojowego Lotus E22 przed przyszłym tygodniem. Głowica włóczniEnstone ma świadomość, że część optymalizacji niezawodności jego mocowania sprowadza się do Renault Sport F1. „Jesteśmy zadowoleni z podwozia, równowagi aerodynamicznej przy różnych poziomach paliwa, przyczepności silnika i poziomu jego zużycia. Oczywiście nadal pozostaje wiele do zrobienia w zakresie zarządzania energią i wiemy, że Renault Sport F1 spełni nasze oczekiwania. Z naszej strony jesteśmy lepiej poinformowani o ustawieniach i kierunku, jaki należy obrać, aby samochód był lepszy. Na przykład hamowanie nie było idealne, ale ma to również związek z oponami. Nowe gumy są naprawdę twarde i zmieniły się ich właściwości. Nie wykorzystamy tego najlepiej, ale tak się stanie. Możemy działać w wielu sektorach, ale mamy solidną bazę dla Malezji. »

0 Zobacz komentarze)