To tak, jakby F1 spędził zimę w garnku z białkiem i wyszedł silniejszy, bardziej masywny, bardziej imponujący. Wrażenie wizualne związane głównie ze zmianą rozmiaru opon i felg, wraz z przejściem z 13 na 18 cali. Główny powód tego rozwoju? Ma to raczej charakter marketingowy niż sportowy, ponieważ umożliwi jednomiejscowym samochodom dopasowanie rozmiarów kół podobnych do samochodów produkcyjnych, aby ułatwić transfer technologii i uhonorować swoją czcigodną misję jako laboratorium samochodowego. Z estetycznego punktu widzenia, bo tylko to możemy w tej chwili ocenić, mutacja jest sukcesem. Pokazane w sesjach marketingowych jeszcze przed zimowymi testami w Barcelonie (23–25 lutego) nowe jednomiejscowe samochody wydają się być udoskonalone dzięki wyższym o 60 milimetrów kołom, które nadają im futurystyczny wygląd.
Z
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)