Przewodnik po F1 2022 – 18 cali Idziesz na całość?

Wśród dużych nowości zmiana średnicy koła z 13 na 18 cali będzie jednym z głównych wyzwań sezonu pomiędzy rozwiązaniem problemów z przegrzaniem a utrzymaniem wydajności.

opublikowany 26/02/2022 à 13:00

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Przewodnik po F1 2022 – 18 cali Idziesz na całość?

To tak, jakby F1 spędził zimę w garnku z białkiem i wyszedł silniejszy, bardziej masywny, bardziej imponujący. Wrażenie wizualne związane głównie ze zmianą rozmiaru opon i felg, wraz z przejściem z 13 na 18 cali. Główny powód tego rozwoju? Ma to raczej charakter marketingowy niż sportowy, ponieważ umożliwi jednomiejscowym samochodom dopasowanie rozmiarów kół podobnych do samochodów produkcyjnych, aby ułatwić transfer technologii i uhonorować swoją czcigodną misję jako laboratorium samochodowego. Z estetycznego punktu widzenia, bo tylko to możemy w tej chwili ocenić, mutacja jest sukcesem. Pokazane w sesjach marketingowych jeszcze przed zimowymi testami w Barcelonie (23–25 lutego) nowe jednomiejscowe samochody wydają się być udoskonalone dzięki wyższym o 60 milimetrów kołom, które nadają im futurystyczny wygląd.

Z

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)