Podbudowany poprawą, jakiej doświadczyli mistrzostwa świata, powrót Ferrari na pierwszym planie z Charles Leclerc i nadzieje na podium, które mogą ożywić Alpine, Esteban Ocon et Pierre GaslyThe Grand Prix Francji znajdzie tłumy, jak w czasach świetności Magny-Cours (Nièvre) w latach 90. Sukces, który zarówno cieszy, jak i martwi, ze względu na niewielką liczbę dróg dojazdowych do trasy Var i ryzyko całkowitego nasycenia trasy wynikowy ruch. Stąd plan mobilności „ bez precedensu » aby nie przeżywać ponownie koszmaru roku 2018 i zapewnić przyszłość temu Grand Prix, które zostanie również ocenione przez Liberty Media pod kątem jego zdolności do obsługi masowej publiczności.
Jeśli GP Francji chce jej zmiany, musi wykazać się umiejętnością (zaczynania) poruszania się. Aby przenieść sprawę na plan, dyrektor generalny Éric Boullier opracował plan Orsec (Organizacja Reagowania na Bezpieczeństwo Cywilne) i uruchomił wszystkie dźwignie techniczne, ludzkie i finansowe. „ To inicjatywa, jakiej jeszcze nie było, explique-t-il, alors que le co
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)