Haas F1 Zespół odzyskał kolory podczas GP Hiszpanii 10 maja, zdobywając punkty swoim dwóm VF19. Nadszedł czas dla amerykańskiego zespołu, który od początku roku walczył o utrzymanie się w wyścigu, ukarany złym zarządzaniem oponami, które pogarsza osiągi jego zespołu. jednomiejscowy.
Trasa kolejnej Grand Prix w Monako rozgrywanej w ten weekend może po raz kolejny skomplikować zadanie Haas F1 Team i jego kierowców Romain Grosjean et Kevin Magnussen.
„Największą różnicą jest charakter toru, potwierdził szef zespołu Günther Steiner. Tor w Barcelonie pozwolił nam włożyć dużo energii w opony i mogliśmy je rozgrzać, w przeciwieństwie do trzech poprzednich wyścigów. Byliśmy pewni, że to się sprawdzi w Barcelonie i wiemy, że sprawdza się na takich torach jak ten. »
„Wybór bardziej miękkich opon powinien nam pomóc w kolejnych wyścigach. Monte Carlo i Kanada (9 czerwca) nie będą dla nas łatwe, ale zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby nasze opony działały i osiągnęły dobry wynik.– określił dyrektor Haas F1 Team.
Zespół amerykański będzie mógł skoncentrować się na kwalifikacjach, w których VF19 będzie najwygodniejszy, aby zapewnić sobie dobrą pozycję na starcie. W 2017 roku Romain Grosjean startując z tej samej pozycji startowej, zajął 8. miejsce.
„Zawsze musisz dobrze zakwalifikować się w Monako, aby zająć punkty, podkreślił Günther Steiner, i zazwyczaj jesteśmy bardzo dobrzy w tym ćwiczeniu. Musimy być w stanie utrzymać innych w tyle, jeśli zaczniemy z przodu stawki, nawet jeśli nasze tempo wyścigowe nie będzie zbyt dobre. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)