Po podwójna emerytura w Monako, wypadek dla Mick Schumacher i problemy mechaniczne Kevin Magnussen, Haas musi podnieść głowę w Baku. Podczas Grand Prix Azerbejdżanu amerykański zespół zamierza zakończyć serię trzech finiszów poza punktami. Sezon rozpoczął się dobrze dla gangu Günthera Steinera, który zdobył 15 punktów Kevina Magnussena w 4 Grand Prix, czyli o 15 więcej niż w całym sezonie 2021 Haasa…
Zespół zajmujący 22. pozycję w klasyfikacji producentów, dysponujący swoim VF-8, ma nadzieję wykorzystać bardzo długą prostą i system DRS do przeprowadzenia licznych wyprzedzań. „ Wiemy, że DRS w tym roku nie jest tak mocny jak poprzednio, ale jestem pewien, że dzięki samochodom, które będą w stanie ściślej podążać za sobą, będziemy w stanie dojechać lub pozostać bliżej samochodu z przodu w ostatniej części wyścigu. utwór. Może więc nie będziemy już potrzebować DRS do wyprzedzania przed pierwszym zakrętem " analizować Micka Schumachera.
W tym roku Haas odzyskał konkurencyjność, a Kevin Magnussen będzie próbował pobić swój najlepszy wynik w Azerbejdżanie uzyskany w 2017 roku, zajmując 7. miejsce. „ Mam nadzieję, że będzie dobrze na długich prostych, podkreśla Duńczyk. Mamy dobry silnik Ferrari, więc nie przewiduję żadnych problemów. To tor skupiający się na mocy, ze wszystkimi długimi prostymi. »
Cel: brak szkód dla Haasa
Na krętej części trasy po starym mieście Baku może dojść do licznych błędów i wypadków. „ W Baku zawsze jest dużo akcji, istnieje duże ryzyko jazdy na nartach i żółtych flag, samochodów bezpieczeństwa itp. Historycznie było wiele samochodów bezpieczeństwa i czerwonych flag. Zawsze wydaje się, że w Baku jest więcej możliwości niż podczas normalnego wyścigu », wyjaśnia Kevin Magnussen.
💥 Ogromny wypadek Micka Schumachera, który przeciął Haas na pół! Pilotowi na szczęście nic się nie stało, ale utrata kontroli robi wrażenie 😳#MonacoGP 🇲🇨 # F1
▶ ️ https://t.co/7plkVVV12v pic.twitter.com/g4Khv8TpyO
— CANAL+ F1® (@CanalplusF1) 29 maja 2022 r.
Ponieważ Grand Prix Kanady zbliża się 19 czerwca, celem dwóch kierowców Haasa będzie także doprowadzenie swoich samochodów do dobrego stanu po zakończeniu zawodów w Azerbejdżanie. „ Wyzwania polegają na tym, że podróżujesz z jednego kontynentu na drugi, to długa podróż, a zespół bardzo ciężko pracuje, aby zrobić wszystko, wyjaśnia Günther Steiner, główny zespół zapytał o układ kalendarza na 2022 rok. To wyzwanie, ponieważ oni (mechanicy, inżynierowie, kierowcy itp.) mają tylko kilka dni na przygotowanie się i wyjazd do następnego wyścigu. Jeśli masz uszkodzony samochód, staje się to trudniejsze, więc mamy nadzieję, że w Baku nie będzie żadnych uszkodzeń. » Uwaga skierowana w jeszcze większym stopniu do młodego niemieckiego kierowcy, który przeżył skomplikowany wyścig w Monako z motocyklem jednomiejscowy rozbity na pół, a koszty naprawy szacuje się na ponad milion dolarów.
CZYTAJ TAKŻE > Ostatnie ostrzeżenie dla Schumachera w Monako
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)