Sprawa wyszła na jaw za kulisami padoku na torze Yas Marina w Abu Zabi w ubiegły weekend, podczas finału sezonu 2018.
Haas F1 Zespół początkowo złożył skargę przeciwko Racing Point Force India, argumentując, że konstrukcja jest obecnie własnością Lawrence'a Przechadzka nie mógł zostać uznany za samodzielnego producenta, ponieważ nie wyprodukował części wymienionych w załączniku 6 do regulaminu sportowego (drążek, komora przetrwania, skorupa skorupowa, płetwy, płaskie dno itp.)
Jednak w ubiegłą sobotę panel sędziów wydał werdykt na korzyść Racing Point Force India, nie oceniając twierdzeń zespołu Haas F1 Team za zasadność. Zespół Gene Haas wyraził następnie chęć odwołania się od tej decyzji, ale ostatecznie w tę środę, na marginesie ostatniego dnia testów opon Pirelli w Abu Zabi, amerykański zespół opublikował krótki tweet, w którym stwierdził, że nie będzie się odwoływał.
.@ HaasF1Team zdecydował się nie odwoływać od decyzji Stewardów FIA (Dokument ZEA 20 – Decyzja w sprawie protestu Haas) po Grand Prix Abu Zabi, które odbyło się w dniach 22–25 listopada 2018 r. pic.twitter.com/xeg209Ruw8
- Zespół Haas F1 (@ HaasF1Team) 28 listopada 2018
Więcej szczegółów na temat sprawy Haas – Racing Point Force India można znaleźć w pełnym raporcie i analizie Grand Prix Abu Zabi, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów na torze Yas Marina, w numerze 2193 AUTOtygodniowo, dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)