Firma Haas zmieniła organizację pit stopów

Günther Steiner, szef zespołu Haas F1 Team, na marginesie Grand Prix Bahrajnu wskazał, że jego zespół zmodyfikował

opublikowany 05/04/2018 à 15:09

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Firma Haas zmieniła organizację pit stopów

Po okrutnym rozczarowaniu w Melbourne, gdzie oboje Haas VF-18 został wypuszczony z pit-stopu z luźnym kołem, zespół amerykański zmienił swój plan bitwy na zawody w Bahrajnie w ten weekend.

Günther Steiner, szef zespołu w strukturze Kannapolis (Karolina Północna), wyjaśnił na padoku, że poprawa musi dotyczyć całego zespołu, a nie tylko elementów odpowiedzialnych za wymianę opon.

„Nie możesz naprawić przeszłości, ale musisz patrzeć w przyszłość i powiedzieć: «Chłopaki, stało się, to nie powinno było się wydarzyć». »Nie jestem z tego dumny, jako zespół nie jestem z tego dumny.

Nie chcę wskazywać palcem na jednego człowieka, po prostu wyjaśnij mu: „Chłopaki, to musi być lepsze, ale jako zespół”, a wszyscy od razu zaczną szukać pomysłów na uniknięcie takich sytuacji. »

Szef Haasa szczegółowo opisuje zmiany wprowadzone od tego weekendu, uwzględniając zabezpieczenia zapobiegające ich ponownemu wystąpieniu i przywracające określone wyniki podczas ćwiczeń.

« Zamieniliśmy się kilkoma pozycjami, a głównym powodem nie jest to, że popełnili błąd, ale odzyskanie pewności siebie… LRyzyko błędu jest duże: zamieniacie się pozycjami, przydzielacie im różne funkcje, bo potrzeba wielu ludzi, to właśnie zrobiliśmy podczas tego wyścigu i to, co robiliśmy od wczoraj.

Jeden ze strażników został, a my założyliśmy kolejnego. Ale jest to połączenie tych trzech osób jako zespół. To tylko wymiana miejsc. DoFacetom, którzy odczuwają największą presję, mówisz im, aby przez kilka wyścigów pozostali na innej pozycji, aby odzyskać pewność siebie. »

Haas F1 Zespół dodał także osobę podczas postojów, która może zdecydować o zaprzestaniu ponownego uruchamiania jednomiejscowy jeśli zostanie wykryty problem. Z kolei Günther Steiner przyznaje, że zespół nie przeprowadził zbyt wielu treningów z kilku powodów.

„Nie mieliśmy samochodu. Mechanicy dużo podróżują. W przypadku szkoleń typu on-stop potrzebny jest cały personel. Część z nich była już w sobotę.

Zaczęliśmy wczoraj, staraliśmy się zrobić jak najwięcej aż do wyścigu, istnieje dobra równowaga między robieniem za dużo, ponieważ to także kwestia fizyczna, jeśli ludzie są zmęczeni, nie ma sensu tego robić, ponieważ nie są skupieni i po prostu znów stracą pewność siebie. »

0 Zobacz komentarze)