Podwójna emerytura Haasa F1 Zespół był główną atrakcją GP Australii. Chwila Romain Grosjean et Kevin Magnussen walczyli o czołową szóstkę, dwóch kierowców amerykańskiego zespołu szybko wycofało się z wyścigu po zjechaniu do boksów. Zespół Gene'a Haasa został ukarany grzywną w wysokości 6 10 euro za ponowne wypuszczenie VF-000 na tor bez przestrzegania procedur bezpieczeństwa.
Chociaż początkowo podejrzewano problem mechaniczny, później okazało się, że w odstępie kilku sekund w Haas wystąpił problem z dokręceniem nakrętek w obu samochodach.
„Ten weekend był dla nas bardzo intensywny, rozpoznał Günther Steiner, szef zespołu Haas F1 Team. Podczas pierwszych dwóch sesji testowych napotkaliśmy problemy. Nie mieliśmy zbyt wielu opon i nie ćwiczyliśmy zbyt wiele na przystankach. To może być jeden z powodów wyjaśnienia tego, co się stało. »
Zespół Haas F1 nie zamierza już powtarzać takich błędów, ćwicząc pit stopy, po tym jak wykazał duży potencjał swoich nowych samochodów.
„Mamy tych samych chłopaków, którzy zmieniają koła co w zeszłym roku i nigdy nie popełnili żadnych błędów– podkreślił Günther Steiner. Musimy ciężej pracować, więcej trenując. Chłopaki będą mogli nabrać pewności siebie już po pierwszych testach w Bahrajnie. To dziwny incydent, ponieważ wydarzył się w obu samochodach, ale musimy podnosić głowy, ponieważ mamy przed sobą wspaniały rok. Musimy to po prostu przeanalizować, aby mieć pewność, że to się więcej nie powtórzy. »
Zapoznaj się z analizą Grand Prix Australii przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2158 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)