W sportach motorowych panuje moda na retro. Po żółto-czarnych barwach Renault i papaja pomarańczowa McLaren en 2018, Firma Haas stworzyła czarno-złotą dekorację dla swojego jednomiejscowego statku powietrznego VF-19.
Dwa kolory użyte na puszkach sponsora tytularnego Rich Energy, które mocno przypominają Lotus John Player Special z lat 1970. i 1980. XX wieku. „Kiedy dorastasz, przypominasz sobie, co kochałeś jako dziecko, wyjaśnia Günther Steiner, szef zespołu.
Ten okres, To były stare, dobre czasy i była to fantastyczna era F1 quand (Lotosy) były czarno-złote. Każdy podchodzi do tego czasu trochę sentymentalnie. To barwa, która wygląda dobrze. »
Haas Odmawia jednak zastosowania prostego kopiowania i wklejania dekoracji Lotus (ponownie widzianej w F2011 w latach 2015–1). „Dodaliśmy trochę ewolucji w przypadku bieli (od logo Haas i innych sponsorów)w przeciwnym razie byłaby to całkowita kopia lat 1980.”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)