Podczas przedsezonowych testów Barcelony było blisko Halo ten wyobrażony przez Mercedesa kto był testowany przez Scuderia Ferrari na jednomiejscowy prowadzony przez Kimiego Räikkönena. Koncepcja z centralnym słupkiem, który zdaniem Fina nie został zamontowany śledzić problemy ze wzrokiem.
W zeszłym tygodniu Red Bull Racing przedstawił kolejny prototyp ochrony kokpitu, z przednią szybą posiadającą dwa boczne słupki. „Nasza koncepcja różni się od innych. Został on stworzony, aby zminimalizować ingerencję w pole widzenia kierowcy, zapewniając jednocześnie ochronę zarówno w przypadku odłączonego koła, jak i innych form zanieczyszczeń. » zdaniem austriackiego zespołu.
Badania nad tymi dwoma eksperymentami będą kontynuowane, co FIA wskazała podczas ostatniej Rady Światowej, co chciała osiągnąć do wprowadzenia w 2017 r.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)