Trudno się dziwić, patrząc na wyniki sesji kwalifikacyjnej do Grand Prix Japonii. SOBOTA, Lewis Hamilton (Mercedes) było nieosiągalne, tak jak miało to miejsce już podczas trzech poprzednich sesji treningowych na Suzuce. Anglik podniósł tyczki i osiągnął rekordową liczbę 80 tyczek.
Wskocz na pokład: @Lewis hamiltonPole position jest tutaj
Zobacz, jak człowiek i maszyna zamieniają 18 zakrętów w mechaniczną poezję, podążając po ponadczasowych zakrętach tego mitycznego toru wyścigowego #JapaneseGP # F1 pic.twitter.com/2VNgdkHKdH
- Formuła 1 (@F1) 6 października 2018
„To niesamowity rok, ale ta liczba Nigdy nie myślałem, że tego dosięgnę– wyjaśnił na konferencji prasowej czterokrotny mistrz świata. Przypomina mi wszystkie piękne pory roku, których doświadczyłem, a niektóre z nich były McLaren. Musiałem tam zebrać około dwudziestu (w rzeczywistości 27).
Były okresy, kiedy nie mieliśmy samochodu, który pozwoliłby nam wygrać mistrzostwa, ale ostatnie sześć lat w Mercedesie było fantastycznych, on kontynuuje. Jestem bardzo wdzięczny za pracę każdego członka zespołu. Ich nienaganna praca pozwala mi najlepiej wykorzystać moje możliwości. »
Mój 80. Polak! Jestem wzruszony tym osiągnięciem i nie mogę podziękować wszystkim moim fanom za wsparcie, jakie dajecie mi w każdy weekend wyścigowy. Zawsze jestem wdzięczny za niesamowitą pracę wszystkich członków naszego zespołu, dzięki której było to możliwe. Ściganie się dla Mercedesa to zaszczyt @MercedesAMGF1 #Polak pic.twitter.com/EXYKEIbBji
- Lewis Hamilton (@LewisHamilton) 6 października 2018
Dokładność strategii pozwoliła Lewisowi Hamiltonowi uniknąć powrotu deszczu w Q3. Gdzie Ferrari stawiał na gumy pośrednie, on pozostał na oponach super miękkich. „Zespół wykonał niesamowitą pracę w wyczuciu czasu. Nie popełniono żadnych błędów, wszyscy byli spokojni. »
Lewis Hamilton przyznaje, że tak „bardzo trudno stwierdzić, czy tor wysychał, czy stawał się coraz bardziej mokry”. „W tym tygodniu nie przejechaliśmy żadnego okrążenia w deszczu. Ale wszyscy jechaliśmy na tej samej łodzi. Myślę, że decyzja Ferrari nie była dobra. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)