Wszystkie sygnały są zielone Mercedes w Austinie. Pod koniec pierwszych dwóch bezpłatnych sesji treningowych zorganizowanych w COTA, Lewis Hamilton i George Russell podeszli do reszty weekendu raczej optymistycznie. Obaj Brytyjczycy podkreślili skuteczność nowych części zainstalowanych w W13. Dzięki 4 zmianom wprowadzonym w Austin, dotyczącym przedniego skrzydła (które ostatecznie zostało odrzucone przez FIA), płaskiego dna i tylnego skrzydła, niemiecki zespół pośrednio organizuje testy na pełną skalę na sezon 2023.
Lewis Hamilton, 3. w pierwszym treningu wolnym (wtedy 1. w 8. treningu, ale w sesji niereprezentatywnej ze względu na testy Pirelli), pozytywnie ocenił swoje pierwsze przejazdy w Austin. „Wszystko poszło zgodnie z planem. Jestem bardzo wdzięczny wszystkim w fabryce za ciężką pracę i umożliwienie nam poprawy w ten weekend, ogłosił siedmiokrotny mistrz świata. Utrzymałem dzisiaj samochód w jednym kawałku i poczułem pewną poprawę w samochodzie... 1. trening był całkiem niezły i mam nadzieję, że dziś wieczorem wprowadzimy pewne zmiany. Zobaczymy jutro, gdzie jesteśmy. Ale czuję, że nie jesteśmy zbyt daleko od wszystkich. »
Hamilton nadal obawia się „okropnych” uderzeń Austina
Na wyboistym torze, na którym Mercedes mógł mieć trudności,... jednomiejscowy Niemiecki dał satysfakcję pilotom i inżynierom. Jednak Lewis Hamilton nie zapomniał o wyboistym wyglądzie toru w Teksasie, pomimo odnowienia nawierzchni przeprowadzonej w styczniu ubiegłego roku. " To jest straszne ! Mój Boże, cholera– zwierzył się angielski pilot. W tym roku straciliśmy trochę mocy na biopaliwach i samochód jest bardzo sztywny. Na szczęście nie mam dużo nadzienia, bo inaczej na pewno by wyszły w tym roku wszystkie. To bardzo wyboiste. »
Mercedes będzie nadal miał dużo pracy podczas trzeciego treningu wolnego, aby ukończyć program treningowy, przerwany testami Pirelli podczas drugiego treningu. Sesja, podczas której wszyscy kierowcy, z wyjątkiem tych, którzy podczas pierwszego treningu ustąpili miejsca młodym debiutantom, musieli przymierzać prototypowe opony na rok 3. Lewis Hamilton był raczej zadowolony z sesji poświęconej przyszłym oponom włoskiego producenta.
– Właściwie nie jest tak źle– wyjaśnił Hamilton. Wszystko zależy od uczuć. Szczerze mówiąc, to niezła zabawa: gdy jesteś na torze, nie wiesz, czego się spodziewać. Równowaga jest zawsze inna, opony reagują inaczej za każdym razem, gdy ruszasz na tor, gdy próbujesz czegoś nowego. To interesujące, staramy się to oswoić i wychwycić wrażenia, poczuć różnicę i nagrać je, aby wszystko zapisać, kiedy wrócimy do boksów. Kiedy przeprowadzasz ślepy test, masz nadzieję, że Twoje odczucia są właściwe, ale musisz po prostu powiedzieć, co czujesz. »
CZYTAJ TAKŻE > Théo Pourchaire: „Miałem uśmiech za wizjerem”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)