Uznany za faworyta do pole position, Lewis Hamilton mógł jedynie pokłonić się występowi swojego kolegi z drużyny Valtteri Bottas, autor wystarczającej referencji na swoim pierwszym okrążeniu w Q3, aby zdobyć pierwsze pole position w 2020 roku w Austrii.
Pomimo tego, że Fin wypadł z toru w drugiej próbie (powodując wywieszenie żółtej flagi Wezwano Hamiltona za to, że nie zwolniłeś wystarczająco, przed praniem), Brytyjczyk przyznał jako dobry sport, że pył powstający podczas przejazdu kolegi z drużyny przez żwir nie przeszkadzał mu bardziej.
Mistrz świata szczególnie chciał zapamiętać ogólny występ zespołu Mercedes, o pół sekundy szybszy od konkurencji.
« Z pewnością nie spodziewaliśmy się takiej luki, ale to tylko prawdziwy pokaz wspaniałej pracy, jaką w dalszym ciągu wykonują wszyscy w fabryce, jak Hamiltona.
Valtteri wykonał dziś fantastyczną robotę, operując okrążeniem. Naprawdę nie wiem, co jeszcze powiedzieć. Uważaliśmy, że jesteśmy wystarczająco szybcy, aby walczyć o czołowe miejsca, ale pozostałe zespoły prezentowały się różnie: czasem bardzo szybko, czasem trochę dalej.
Tak, więc to jest prawdziwe odzwierciedlenie osiągów naszego samochodu i planujemy spróbować to poprawić. »
W11, który w szczególności wykorzystuje dwuosiowy układ kierowniczy uznany przez austriackich komisarzy za legalny, system, który wydaje się oferować interesujący potencjał dla jednomiejscowych samochodów Hamiltona i Bottasa.
„Dostosowania, które jesteś w stanie wprowadzić, czujesz je, opisuje Brytyjczyków. Legalność jest wyraźnie udowodniona i jest to coś, z czego jesteśmy dumni.
Nie był więc używany masowo, ale w miarę upływu czasu będziemy go rozumieć coraz bardziej. » Wystarczająco, żeby dać konkurencji zimny pot.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)