Modyfikacje takie jak zwiększenie masy jednomiejscowych bolidów zaprezentowane przez FIA na rok 2017 niekoniecznie trafiają w gust Lewis Hamilton.
Trzykrotny mistrz świata Lewis Hamilton nie od razu zasiadł za kierownicą Mercedes W07 Hybrid dziś rano gwiazdorski zespół modyfikuje swój program, aby oszczędzić swoich kierowców. Brytyjczyk odzyskał miejsce po południu i w środę ukończył wyścig z 88 okrążeniami, co stanowi ósmy łączny czas.
Hamilton mówił także o najnowszych propozycjach przedstawionych po posiedzeniach Komisji F1 odbyło się wczoraj w Genewie w Szwajcarii. Zmiany techniczne, które mogą nastąpić w jednomiejscowych bolidach na rok 2017, niekoniecznie będą satysfakcjonujące dla byłego kierowcy McLaren, zwłaszcza potencjalny wzrost masy.
„Były świetne, ważyły 600 kg, były ładne i zwinne, zużywały mniej opon i było mniej problemów z oponami” – komentuje Hamilton, cytowany przez Sky Sports. Im więcej ważysz samochód, tym większe siły działają na opony, przez co opony zachowują się gorzej. »
Za kulisami trwają dyskusje mające na celu ostateczne uzgodnienie przepisów technicznych na rok 2017.
Nasz przewodnik po F1 2016 jest już dostępny w wersja cyfrowa i jutro będzie dostępny w kioskach.
Trzykrotny mistrz świata Lewis Hamilton nie od razu wsiadł za kierownicę Mercedes W07 Hybrid dziś rano gwiazdorski zespół modyfikuje swój program, aby oszczędzić swoich kierowców. Brytyjczyk odzyskał miejsce po południu i w środę ukończył wyścig z 88 okrążeniami, co stanowi ósmy łączny czas.
Hamilton również zabrał głos ujawniono najnowsze propozycje po posiedzeniach Komisji F1 odbyło się wczoraj w Genewie w Szwajcarii. Zmiany techniczne, które mogą nastąpić w jednomiejscowych bolidach na rok 2017, niekoniecznie będą satysfakcjonujące dla byłego kierowcy McLaren, zwłaszcza potencjalny wzrost masy.
„Były świetne, ważyły 600 kilogramów, były ładne i zwinne, a opony były lżejsze i było mniej problemów z oponami, komentuje Hamilton, cytowany przez Sky Sports. Im więcej ważysz samochód, tym większe siły działają na opony, przez co opony zachowują się gorzej. »
Za kulisami trwają dyskusje mające na celu ostateczne uzgodnienie przepisów technicznych na rok 2017.
>>>>> Galeria zdjęć z testów Barcelony <<<<
Nasz przewodnik po F1 2016 jest już dostępny w wersji cyfrowej i jutro będzie dostępny w kioskach.
Skomentuj ten artykuł! 0