Podczas gdy przyszłość Honda en Formuła 1 pozostaje w toku o godz McLaren lub w Sauberze japońscy inżynierowie nie rezygnują z rozwoju obecnej hybrydy V6 ani hybrydy na przyszły sezon.
« Nigdy nie przestajemy się rozwijać, komentuje kierownik projektu Hondy F1, Yusuke Hasegawa, musimy kontynuować nasze ulepszenia. Oczywiście najważniejsze są występy i wyniki, ale musimy też uczyć się na przyszłość. W porównaniu z zeszłym rokiem musieliśmy zmodyfikować koncepcję silnika, ale w przyszłym roku pozostaniemy przy tej samej koncepcji. "
Honda ucierpiała zimą z powodu zmian w konstrukcji silnika, co spowodowało, że ścigała się na czas, aby przygotować się do testów przedsezonowych, które okazały się katastrofalne dla McLarena. Japoński producent silników nie chce ponownie przeżywać tej sytuacji w 2018 roku.
« Dobrze, że możemy zastosować tę samą koncepcję, ponieważ tegoroczny rozwój jest bezpośrednio powiązany z przyszłorocznym. Oznacza to, że nie musimy wstrzymywać obecnego rozwoju i z tego punktu widzenia rozpoczęliśmy już prace nad przyszłorocznym projektem. »
Chociaż silnik Spec 3 został wprowadzony w jednomiejscowych samochodach Fernando Alonso i Stoffel Vandoorne, Honda pracuje obecnie jednocześnie nad Spec 4 i silnikiem na rok 2018.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)